Впевненість в будь-якій ситуації
Об'єкти випробувань:
Автомобіль "Мерседес-Бенц" C220 CDI T BlueEFFICIENCY (S 204)
- Оригінальні гальмівні колодки "Мерседес-Бенц" A 005 420 08 20
- Гальмівні колодки-аналог №1
- Гальмівні колодки-аналог №2
- Гальмівні колодки-аналог №3
- Гальмівні колодки-аналог №4
Критерії випробувань:
- Комплектність, точність установки
- Визначення протяжності гальмівного шляху
- зносостійкість
Результати
Оригінальні гальмівні колодки "Мерседес-Бенц" | Гальмівні колодки-аналог №1 | Гальмівні колодки-аналог №2 | Гальмівні колодки-аналог №3 | Гальмівні колодки-аналог №4 | |
---|---|---|---|---|---|
Комплектність, точність установки. Для отримання результатів проводять виміри колодок за допомогою цифрового супорта і вимірювального калібру, що фіксує відхилення кута поверхні від регламентованого. Крім того, оцінювалася комплектність кожного із зразків, допущених до випробування. |
Висока ступінь точності розмірів, належна комплектність дозволяють провести швидку і надійну установку колодок. | Виявлено невідповідність розмірів, яке може стати причиною поломки металевих кліпс, збільшення рівня шуму і виходу з ладу гальмівного диска. | Виявлені тріщини на краях робочої поверхні колодки. | Виявлено невідповідність розмірів, яке може стати причиною поломки металевих кліпс, збільшення рівня шуму і виходу з ладу гальмівного диска. | Належна комплектність, відповідність розмірів. |
Визначення протяжності гальмівного шляху. Випробування полягає в проведенні серії гальмувань зі швидкостей 100 км / год і 180 км / год до повної зупинки автомобіля. Для кожного з трьох температурних режимів гальмівних механізмів («холодний», «теплий», «гарячий») проводиться за чотири цикли гальмувань. |
Мінімальний гальмівний шлях на всіх швидкостях випробування і при будь-якому температурному режимі гальмівних механізмів. | Втрачена здатність збереження прямолінійного гальмування. Гальмівний шлях більше, ніж у оригінальних колодок на 5,2 і 6,7 метра при гальмуванні зі швидкостей 100 і 180 км / год відповідно. | Колодки забезпечують приблизно рівну з колодками "Мерседес-Бенц" протяжність гальмівного шляху. | Гальмівний шлях більше, ніж у оригінальних колодок незалежно від швидкості випробування. | На більш високій швидкості випробування (180 км / год) гальмівний шлях перевищує аналогічний у оригінальних колодок. |
Зносостійкість. Визначається ступінь зносу гальмівних колодок після серії гальмувань за допомогою цифрового супорта. За отриманими даними прогнозується максимальний пробіг для кожного з тестованих зразків. |
Мінімальний знос. Однорідна робоча поверхня без дефектів. Прогнозований пробіг: 65000 км | Сколи на межі фрикційного матеріалу. Прогнозований пробіг: 60000 км | Сколи та тріщини на робочій поверхні. Прогнозований пробіг: 45000 км | Відділення шумопоглинаючою пластини. Прогнозований пробіг: 50000 км | Втрата первинних властивостей фрикційної поверхні. Прогнозований пробіг: 55000 км |
Висновок за результатами випробувань